onsdag 27 januari 2010

uppdaterings frekvensen är låg på den här bloggen.

vet inte om anledningen till det är att jag inte gör så mycket eller att jag tycker att det jag gör inte är värt att skriva om..
hur som helst, en liten update är väl på sin plats.
sen sist har det blivit en del st germain och paris. i st germain ca 20 min härifrån bor i princip alla som jag träffat hittills. massa au pairer och en fransman. alla mycket trevliga. måndagar är det pubkväll för oss au pairer på en irlänsk pub i st germain. detta innefattar massa skitsnack, musikquiz och en öl. inte helt fel sätt att starta en ny vecka på.
i helgen så följde jag med daniel, lucy och resten av st germain-gänget till paris och en hemmafest. mycket trevligt. och i lördags var jag ute en sväng i paris med martina och desi, ytterligare två från the st germain en laye crew. rätt så trött på söndagen och gjorde inte allt för mycket vettigt, kollade på en film och slöade mest.

allt för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar